E-tickets bestellen

  • Na bestelling ontvang je direct je ticket in je inbox
  • Betaal veilig en snel

Veel gestelde vragen

  • Wat zijn de openingstijden?

    Wat zijn de openingstijden?

    We zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09:00 tot 17:30 uur. In het weekend en op feestdagen zijn we gesloten.

  • Hoe moet ik mijn vouchercode verzilveren?

    Hoe moet ik mijn vouchercode verzilveren?

    Je voucher is nog geen entreebewijs. Selecteer je uitje naar keuze, vul daar je code in. Reken je tickets eenvoudig af via iDEAL. Je ontvangt vervolgens je tickets via e-mail. Je dient deze geprint mee te nemen naar het park of uitje.

  • Wat moet ik doen als mijn vouchercode niet werkt om mijn tickets te bestellen?

    Wat moet ik doen als mijn vouchercode niet werkt om mijn tickets te bestellen?

    Mocht er een O in de vouchercode staan dan is dit het cijfer nul. Indien dit niet het geval is, neem telefonisch contact op met onze  customer service op nummer 0570-662727 of per mail.

  • Wanneer krijg ik mijn tickets?

    Wanneer krijg ik mijn tickets?

    Als je de bestelling en de betaling succesvol hebt afgerond. Je ontvangt binnen 30 minuten na afronding een bevestiging met ticket(s) in de bijlage.

  • Ik krijg geen e-mail bevestiging en tickets toegezonden. Wat nu?

    Ik krijg geen e-mail bevestiging en tickets toegezonden. Wat nu?

    We verzoeken je allereerst om te controleren of de betaling van de reservering correct is verlopen. Kijk ook nog even in de ongewenste mail en/of spam-box, het kan zijn dat je tickets daar zijn geplaatst. Heb je na een half uur nog steeds niks ontvangen, neem dan contact op met onze customer service via 0570 662727 of per mail.

  • Ik heb tickets maar wil deze wijzigen/ annuleren. Is dit mogelijk?

    Ik heb tickets maar wil deze wijzigen/ annuleren. Is dit mogelijk?

    Nee, dit is helaas niet mogelijk. Euroticket hanteert haar eigen algemene voorwaarden, hierin staat vermeld dat annulering van tickets niet mogelijk is.

  • Wat moet ik doen als ik mijn ticket kwijt ben geraakt?

    Wat moet ik doen als ik mijn ticket kwijt ben geraakt?

    Neem telefonisch contact op met onze customer service op nummer 0570-662727 of per mail.

  • Kan ik mijn bestelde tickets ook bij een ander park inleveren?

    Kan ik mijn bestelde tickets ook bij een ander park inleveren?

    Nee, dat is niet mogelijk. Ieder park biedt eigen tickets aan, deze zijn voorzien van een unieke barcode waardoor de tickets niet bij een ander park zijn in te wisselen.

  • Zijn de door mij bestelde tickets persoonsgebonden?

    Zijn de door mij bestelde tickets persoonsgebonden?

    Het ticket staat niet op naam waardoor het mogelijk is bij verhindering het ticket aan een ander over te dragen. Het handelen in tickets is ten strengste verboden.

  • Kan ik de tickets op mijn mobiel laten zien?

    Kan ik de tickets op mijn mobiel laten zien?

    Bij sommige locaties is dit mogelijk. De tickets worden gescand op barcode.  Zorg ervoor dat de barcodes op de e-ticket(s) van goede kwaliteit (geprint) zijn. Bij twijfel neem telefonisch contact op met onze customer service op nummer 0570-662727 of per mail.

  • Betaal ik transactie-/ reserveringskosten?

    Betaal ik transactie-/ reserveringskosten?

    Ja er worden transactiekosten à € 0,79 per ticket in rekening gebracht. In het bedrag van de transactiekosten zitten alle kosten die rechtstreeks gerelateerd zijn aan het ticket. De transactiekosten dekken o.a. de systeemkosten, verkoopkosten, kosten voor de klantenservice, bancaire- en beveiligingskosten.

  • Welke betalingsmogelijkheden worden er geboden? Ik kan niet met Ideal betalen, wat nu?

    Welke betalingsmogelijkheden worden er geboden? Ik kan niet met Ideal betalen, wat nu?

    We bieden Ideal als betalingsmethode op de website. Kun je niet middels Ideal betalen, neem telefonisch contact op met onze customer service op nummer 0570-662727 of per mail.

Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×